ostatnia

Temat: Kto ma Gothica 3i mógł by mi wyslac poczta w kopercie bardzo
A co mnie to ze 2godz lool to gdzie ty mieszkasz na zadupiu jakims?2 godz heh ja mam 5 min drogi z buta do skrzynki. Przepraszam bardzo, a ile można jechać 15km tam i spowrotem przez zakorkowane centrum krakowa? n/c. Pokazałeś własnie kim jesteś. Za taką oddzywkę to najwyżej możemy ci wysłać gazetę Metro i to za opłatą. Nie podoba się ściąganie...
Źródło: topranking.pl/924/kto,ma,gothica,3i,mogl,by,mi,wyslac,poczta,w.php



Temat: wrrr. dalnet.
... IRCnecie, ale tylko na #somgorsi, pogada ze smarkaczem, studentem, kya.. lool ja jestem tak: dalnet (czasem tez efnet ircnet rzadziej) pregierz + chatka czasem gg :) (432152) odigo (kamjutka) icq (153118606)...
Źródło: topranking.pl/1751/wrrr,dalnet.php


Temat: PRACOWNIA GORSECIARSKA KRAKÓW!!!
nikunia_26 napisała: > Czy moglby ktos polecić dobrą pracownię gorseciarską w Krakowie? Z góry > dziekuję ul Szpitalna 17, tel.423-04-37 czynna od 10:00-18:00 robilam tam juz 2 komplety biustonosz+pas do ponczoch i pani jest genialna, robi cudenka :))) pozdrawiam Loola
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,24287959,24287959,PRACOWNIA_GORSECIARSKA_KRAKOW_.html


Temat: gdzie w Krakowie Bebe Confort Loola?? Pomocy!!!!
Właśnie wiem, że w entliczku jest Loola, ale z tego co widziałam na stronie internetowej to starszy model......nie ukrywam, że chciałabym zobaczyć ten nowy, ale cóż.....jak nie poradzicie gdzie, to trudno... Patrzyłam też na stronę 4 kids.....ale tam nie znalazłam Looli....no i na tym kończy się moja znajomość sklepów z wózkami w Krakowie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,76355668,76355668,gdzie_w_Krakowie_Bebe_Confort_Loola_Pomocy_.html


Temat: gdzie w Krakowie Bebe Confort Loola?? Pomocy!!!!
gdzie w Krakowie Bebe Confort Loola?? Pomocy!!!! Błagam.......napiszcie mi gdzie w Krakowie mogę "pomacać" Loolę??? Będę bardzo wdzięczna za pomoc......
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22462,76355668,76355668,gdzie_w_Krakowie_Bebe_Confort_Loola_Pomocy_.html


Temat: Bardzo proszę o info- Sun Express
do loola z Krakowa 13.08 również 737 :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,660,79440744,79440744,Bardzo_prosze_o_info_Sun_Express.html


Temat: Majówki2009
Czesc dziewczyny Klania sie wam Ola- koncomajowa wprawdzie, wiec jak sie dzidzia nie bedzie na swiat pchala to bedzie czerwcowa. Ale poki co tutaj Pochodze z Krakowa, ale mieszkam we Wloszech- ... mnie podwojna przyjemnosc. demontaz i ponowny montaz Co do wozka jestem zdecydowana juz od dawna. Nie znajde dla mnie nic lepszego niz loola full od bebe confort. Wiem ze cene ma ... bez koniecznosci demontazu, co bylo dla mnie czynnikiem decydujacym o odrzuceniu pomyslu zakupu wozka abc design 3tec, ktory tez mi sie bardzo podobal. loola zmiesci sie od kazdego bagaznika, jest tez ... bezsensownie w domu- ucieka gwarancaj wybralam wozeczek z serii limitowanej z zszlego roku loola up- KENZO- slicznie kolorowy czerwoniasty w kwiatki poza tym wozek taki ma moja przyjaciolka, mieszkajaca drzwi obok....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,83025392,83025392,Majowki2009.html


Temat: Wątki zgłoszone do przeniesienia
Proszę o pomoc!!! - pediatra z powołania - Kraków?????!!!!!! - urolog dziecięcy kraków - niedowidzenie - leczenie w Krakowie - neurolog dziecęcy –KRAKÓW na łódzkie: - wycinanie migdałów-Łódź - Stomatolog dla...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,38014570,38014570,Watki_zgloszone_do_przeniesienia.html